Dessous des images 2026 (68/110)
Donald Trump celebrated Thanksgiving with his new right-hand man, billionaire Elon Musk at Mar-a-Lago, the new political epicentre. But how has Trump turned his Palm Beach residence into his own personal ‘Winter White House’?