Iran: władza przejmuje ściany
Donald Trump obchodził Święto Dziękczynienia ze swoim nowym sojusznikiem, miliarderem Elonem Muskiem. Miejsce wydarzeń: Mar-a-Lago, prywatna rezydencja Trumpa, która już podczas jego pierwszej kadencji w Białym Domu stała się nieformalnym centrum władzy.