NDR Bigband feat. Lenine & Martin Fondse: The BridgeElbjazz Festival 2024
In keeping with the city of Hamburg's spirit of openness, The Bridge project fuses musical currents from several countries. For this perfromance, the NDR big band joins forces with Lenine, the multi-award-winning Brazilian singer-songwriter, for arrangements by Martin Fondse that transcend genres and blend elements of jazz, classical music and pop.