The Missionary
Reverend Charles Fortescue is called back from his missionary work in Africa and is ready to marry his childhood love, Deborah. Instead, he is tasked with a surprising assignment – guide sex workers in London on a path of virtue. As he navigates the moral complexities of early 20th century Britain, the support of a wealthy benefactor adds unexpected twists to both his faith and future.