Little Kids, Big Money (1/2)
How have large companies turned childcare into a lucrative business model? A look behind the scenes of an unscrupulous industry that seems to have no regard for children and their families. Former employees of some of the biggest childcare companies in France, Germany, Belgium and the UK reveal the dark side of the sector.