Sexyy Redsplash! Festival 2024
Sometimes all it takes is one song to become famous overnight. Sexxy Red experienced that with ‘Pound Town’, a track that earned her a lot of love and a fair amount of dislike. Hostility hasn't deterred the rapper, quite the contrary: true to her image as a ‘ghetto diva’, the American rapper says out loud what others dare not think.