Ensemble Intercontemporain & Patricia KopatchinskajaA hymn for peace
Moldovan violinist Patricia Kopatchinskaja and the Ensemble Intercontemporain join forces to celebrate peace through music. A humanist concert featuring the music of Bach and a collection of new compositions.