TwistWhat Kind of Men Do We Need?
Men can be vulnerable, emotional, and feminine - the differences between the sexes are becoming blurred. At the same time, profiles on social media that celebrate the cult of the male body and masculine stereotypes are highly popular. What kind of men do we need? Here are some reflections on the crisis of masculinity.