The Abused Children of Riaumont
For decades, the pupils of the Riaumont children's village in northern France, run by Catholic monks and priests, were subjected to abuse and sexual violence. Until 2019, thousands of children were beaten, forced into hard labour and sexually abused. Former residents tell their stories in this sobering documentary.