Autism: The Enigmatic Spectrum
Recognising a smile or enjoying a hug - this is often not possible for people with autism. More and more people, especially children, are being diagnosed with autism spectrum disorder - a complex neurological condition. This documentary explores what daily life is like for an autistic person and interviews experts in the field to discover why the brains of those on the spectrum are different.