Rave the Planet 2023
Love, peace, friendship, solidarity, diversity, respect, music, sustainability and community- That's what the former organisers of Berlin's Love Parade want for this new street party event. Rave the Planet also has a political dimension: They're calling for an end to bans on electronic music and the protection of clubs as culturally important spaces.