Pierre Boulez - Towards the Unknown
As a composer and conductor, Pierre Boulez (1925-2016) was a central figure in post-war twentieth century music in Europe. A driving force in the avant-garde through his ground-breaking compositions such as “Le Marteau sans Maitre” and “Pli selon pli”, Boulez was also a very private man. This documentary paints a portrait of the enigmatic musical genius with interviews from peers from the world of music and from personal friends.