Klaus Mäkelä and Gustavo Dudamel10 year anniversary of the Philharmonie de Paris
The Philharmonie de Paris celebrates its tenth anniversary and invites Klaus Mäkelä and Gustavo Dudamel to perform a concert of changing colours, from modernism to impressionism, with works by Boulez, Beethoven, Poulenc, Moussorgski and Ravel.