Re: Naples - Street Teachers against the Camorra
The Maestri di Strada (Street teachers) association in Naples works with children to keep them in school and off the streets. In poorer areas of the city, where the Camorra, the local mafia, is strong, 500 young people are aided with theatre groups, psychological support, and tutoring.