Re: Dialogue in the Middle East
The attacks perpetrated by Hamas on 7 October 2023 shocked the whole world. While Israeli bombardments continue to claim countless victims in Gaza, a group of Israelis and Palestinians are seeking to break the vicious cycle of violence. All of them have lost loved ones and all want the same thing: a lasting peace.