Becoming Navalny
He was the world's best-known Russian opposition leader: Alexei Navalny was poisoned in 2020, arrested in 2021, and locked up in prison camps until his death on the 16th of February 2024. But how did Navalny become Putin's fiercest opponent? Russian filmmaker Igor Sadreev compiles archive research and witness accounts to delve into the life of 'Putin's Enemy Nr. 1'.