Becoming Nawalny
Był najbardziej znanym rosyjskim opozycjonistą: Aleksiej Nawalny, oskarżony o ekstremizm polityczny, był otruty w 2020 roku, aresztowanym w 2021 roku, zmarł 16 lutego 2024 roku w wieku zaledwie 47 lat w syberyjskim obozie karnym nr 3 w niewyjaśnionych jak dotąd okolicznościach. Jak Nawalny stał się najzacieklejszym przeciwnikiem Putina? Dzięki świadectwom tych, którzy codziennie dzielili z nim tysiące bitew, dokument ten jest poświęcony pierwszemu z dysydentów w Rosji Władimira Putina, człowiekowi o niezaprzeczalnej odwadze.