Chaplin's Modern Times
A look back at the making of Charlie Chaplin's most famous film, "Modern Times": a work of resistance born of adversity, which marked the last appearance of Charlie Chaplin as the iconic Little Tramp, struggling to fit in in the frenetic, industrialised world.