David GarrettSicilian Concert at Taormina's Teatro Antico
Celebrated violinist David Garrett gives an unforgettable concert at the ancient theatre in Taormina, Sicily with a selection of rearranged works by Dvorak, Saint-Saëns, Schumann, Vivaldi and Fritz Kreisler.