Oligarchs - Putin's Gang (1/3)
In Russia, a handful of businessmen control the oil and gas industry which has been vital to the Russian economy for decades. But who are these Russian oligarchs that surround President Putin? And how did they get their hands on a resource that was entirely nationalised during the Soviet Era?