Is Europe pivoting on Israel?
Europe is finally starting to toughen its stance on Israel — the tone is shifting, and sanctions are suddenly on the table. But is this a meaningful turning point, or just too little, too late? This week, we unpack what’s changing and why. It comes as a second aid ship headed for Gaza is intercepted, with 12 people detained on board— among them, Swedish climate activist Greta Thunberg.