Israel - Hamas: Lebanon's Role
Following the terrible attack by Hamas, Israel has responded with massive airstrikes and the siege of Gaza. But there is also another threat, Hezbollah from the north. This episode looks at the key role Lebanon has played in the Israel-Palestine conflict.