Re: School Bullying in Spain
According to the UN, one in three students is bullied at school, which ranges from psychological or physical violence. The problem is that this phenomenon often remains invisible. Bullied children rarely turn to their parents, friends, or teachers for help, as their shame is often too great. They believe they are to blame for their own abuse.