Bolivia: Cholita Skateboarders
At the highest skatepark in the world, in Bolivia, young indigenous women known as cholitas are taking up skateboarding. It’s a way to throw off out-dated stereotypes about indigenous women, who have long suffered from marginalisation in the South American country.