Mali: The Last Soliders of Barkhane
Since the military coup and the withdrawal of French troops, Mali has become more and more unstable. Armed terrorist groups are gradually taking over the positions occupied for years by the French operation Barkhane. The operation is wrapping up, and the last French military personnel are preparing to leave.