Poland: Woman Faces Prison for Aiding Abortion
Justyna Wydrzyńska created the Abortion Dream Team in Poland, an association that helps women to have abortions. As the practice is now in most circumstances illegal, she is to be tried for assisting in an abortion ,and could go to prison.