Nuclear - Putin's Deal with the WestARTE Reportage
A year and a half ago, a soldier filmed a civilian massacre perpetrated by the Ethiopian army in the rebel region of Tigray. Now captured by Tigrayan forces, along with many Ethiopian soldiers, the region is trying to bring those responsible to justice.