Turkey: The Dashed Dreams of African Footballers
Three years ago, somebody purporting to be a Turkish football agent convinced Emeka Luke Ekji that he'd been recruited to play for a club in Turkey. But first, the 22-year-old Nigerian had to pay thousands of dollars in fees. His parents even sold land to fund the move. But when he got there, he realised he'd been sold a lie.