The Caravaggio Mystery
The painting "Mary Magdalene in Ecstasy" was discovered in a modest private collection. But is it really one of the last great works by Caravaggio, the Italian master of chiaroscuro? A fascinating investigation travelling from Paris via Italy to Malta in search of the truth.