Tajemnica Caravaggia
W 2015 roku w skromnej kolekcji włoskiej rodziny odkryto legendarny obraz “Maria Magdalena w ekstazie”. Jednak czy jest to oryginał Caravaggia? Historycy twierdzą, że dzieło zaginęło po śmierci mistrza w 1610 r., a w późniejszych czasach powstały liczne kopie. Towarzyszymy specjalistkom dokonującym ekspertyzy “Marii Magdaleny” i wraz z historykami próbujemy odtworzyć losy obrazu, analizując przy tym tragiczne życie Caravaggia.