20 Years of War against Terrorism13 min
20 years ago, on September 11, 2001, 3,000 people died when al-Qaeda terrorists hijacked four planes. Mapping the World looks back on the 20-year struggle against Islamic terrorism, from Osama bin Laden's Al-Qaeda to the so-called Islamic State, Boko Haram, and other jihadist organisations.