Colombia: A Nation in Revolt
In 2016, Colombia the country signed a historic peace treaty with the FARC rebels. This was intended to mend the deep rift in Colombian society, which has long been divided into two extreme camps: on the one hand the Marxist revolutionary guerrilla, on the other the ultra-conservative right and paramilitary militias. But the violence that has shaped the recent history of the country is far from over.