The Human Eye
According to the WHO, 2.6 billion people suffer from vision problems worldwide. This documentary takes stock of new methods to solve these problems: from clinical trials in light therapy to the implantation of bionic prostheses, from the latest contact lenses and smart glasses to smartphone applications for the visually impaired.