Twist - The Seaside in ArtMalan Malé - The Voice of Independence
The life of Malan Mané, the star singer of legendary group Super Mama Djombo from Guinea-Bissau, was turned completely upside down when he had to leave the country: After 30 years in exile in France, he is now allowed to sing in a sold-out stadium in Bissau, see his native land again and return to the studio to finally finish the album he started decades ago.