Klapping / Emilie Brout & Maxime Marion / Sisto / Ami Yerewolo30 min
The art of klapping, where dance meets football. Also in the programme: Artist couple Emilie Brout and Maxime Marion harvest the internet. Spanish multi-media artist Pascual Sisto talks about his new film ‘John and the Hole’ and Ami Yerewolo raps in Bambara to traditional African music.