Mel Gibson
With franchises like Mad Max and Lethal Weapon, Mel Gibson was one of the most successful Hollywood stars of the 1980s and 1990s before being dropped by Hollywood following numerous scandals. Who is this man with a tortured personality, who went from Oscar-winning hero to pariah?