Who Needs the WHO?A documentary by Pierre Haski
The World Health Organisation (WHO) has been widely criticised for its handling of the coronavirus crisis: Its hesitation in declaring a global pandemic and a perceived complacency towards China’s lack of transparency in the early weeks of the outbreak. French journalist Pierre Haski looks into the organisation, created in 1948, explaining its history and current woes.