Polska walczy o swoją przyszłośćKryzys WHODokument Pierre'a Haski
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO), założona w 1948 roku, przeżywa obecnie najgorszy moment w swojej historii. Jej autorytet i wiarygodność zostały podważone przez zbyt powolne zarządzanie kryzysem Covid-19, brak czytelnych instrukcji jak zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa na pozostałe kraje oraz chwalenie zarządzania kryzysowego w Chinach przy jednoczesnym braku przejrzystości ze strony rządu w Pekinie. Stany Zjednoczone Donalda Trumpa, głównego oskarżyciela WHO, ogłosiły wycofanie się z Organizacji pod koniec maja 2020 roku.