Re: Spanish Smartphone RevoltAmerica First - The Trump Administration (1/3)Europe Must Pay
Behind the scenes in Donald Trump’s adminstration after his election in 2016. In this first episode: Trump’s first foreign policy decisions shock European nations as America withdraws from the Paris climate accord and questions US NATO membership. With contributions from the 45th American president’s closest advisors and politicians from around the world.