Eureka!
From the Neolithic shepherdess who placed a pebble on the ground for every sheep that came back from the pastures to the increasingly complex equations that govern our societies, humans have learned to manipulate numbers so large that all the books in the world could not contain them. An episode dedicated to the history of mathematics.