Africa's New MuseumsCape Town's Zeitz MOCAA
The Zeitz Museum of Contemporary Art Africa in Cape Town is the world's largest museum of contemporary art, with an exhibition space of more than 6,000 square metres, providing African artists with a preeminent platform of global significance. What are the curators' visions? And what message do the artists want to convey?