Enchanting Rome
With its grand churches, palaces and ruins, the Eternal City has a majestic architectural heritage that bears witness to its past grandeur. This subtle charm, which captivates millions of tourists from all over the world every year, is nevertheless a challenge for city planners and conservationists.