Pamela Colman Smith, the Tarot Card ArtistGymnastics
You've probably never heard of Pamela Colman Smith, but you have seen her work. Known as Pixie, she illustrated a deck of tarot cards that went on to become world famous, and are still sold to this day. But the artist herself, a woman and a person of colour, died penniless, her name whitewashed from history.