Puerto Rico: A Manatee Medical CentreGeo Reportage
Sea cows or manatees are peaceful creatures that live in the warm shallows of the Caribbean. Critically endangered due to increased human activity in their habitat, a special medical centre in Puerto Rico is trying to intervene to protect the species.