360° ReportageBrazil: A Fisherman's Life
Floreanópolis in southern Brazil is known for its breathtaking beaches and good quality of life. Every year in winter an ancient ritual takes place: Net fishing on the beach. But this traditional practice is under threat from tourism and a lack of fish.