Huskies Are Go!360° Geo
The Finnmarkslopet is the longest and most difficult sled dog race in Europe. The race follows a 1,200-kilometer route connecting Alta, Kautokeino and Kirkenes, three cities in Finnmark, in the far north of Norway. Marit Beate Kasin is a two-time champion and this year, she is competing with a new team.