Husky, na start!360° Geo
To najdłuższy wyścig psich zaprzęgów w Europie: 1200 km przez Laponię. W tym roku dziennikarka Marit Beate Kasin zamierza go wygrać. Dzięki 14 psom i żelaznej woli udało jej się zaistnieć w tej dotąd typowo męskiej konkurencji. Przez 365 dni w roku arit ćwiczy ze swoimi psami z 14 psami 5-6 razy w tygodniu, w dzień i w nocy. W ciągu jednego sezonu przebiega z psami około 5000 km.