Re: Mass Tourism in Amsterdam's Red Light District
Amsterdam’s famous red-light district attracts hordes of noisy tourists making the neighbourhood unliveable for many of its residents. With the city authorities considering measures to push sex workers out of the area, does this spell the end for the historic trade in the city centre?