Joachim Roncin, the Mind Behind "Je suis Charlie"17 min
Joachim Roncin is the artist behind the iconic black and white image ‘Je Suis Charlie’. He was in the middle of an editorial meeting at Stylist when alerts started to come through: a fellow magazine, Charlie Hebdo, had been wiped out in a bloody massacre. Joachim’s image captured the pain of a nation.