Red Urbex (7/8)Belgrade: A Brutalist Jewel
This brutalist skyscraper was built in 1977 for a large Yugoslavian company, Genex. Described as "the ugliest building in the world", this incredible brutalist skyscraper is loved and hated in Belgrade in equal measure.